Ετικέτες

,

Της Σ. Κατσαρέλη από το News 247 (αποσπάσματα):

Είναι γιος του πρωθυπουργού της χώρας, όταν όμως τον ρωτάνε για το επώνυμό του, απαντά πως πρόκειται για «απλή συνωνυμία». Ο Αντρίκος Παπανδρέου, 29 ετών σήμερα, δε διαφέρει σε τίποτα, σχεδόν, από τους άλλους νέους της γενιάς του, αφού μοιράζεται τις ίδιες αγωνίες μαζί τους …

Ερωτηθείς για το πώς νιώθει, που ο πατέρας του ηγείται μίας κυβέρνησης που κόβει μισθούς και συντάξεις, απαντά: «Δεν τον βλέπετε; Του πατέρα μου τα μαλλιά άσπρισαν σε τρεις μήνες. Το παλεύει όσο μπορεί, στεναχωριέται, προσπαθεί. Κι όσο γι’ αυτά που λένε ότι γυμνάζεται, δε γυμνάζεται απλά για τον εαυτό του, γυμνάζεται για να είναι δυνατός για τη μάχη που δίνει κάθε μέρα….

… «Δε θέλω να έχω θεσμικό ρόλο, δε θέλω να μπερδεύω τη γνώμη μου με τους θεσμούς, έχω άλλο ρόλο και εξάλλου δεν είμαι τίποτα παραπάνω από ένας απλός Έλληνας», καταλήγει.

ΣΗΜ. ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ: Το μήλο κάτω απ’ τη μηλιά θα πέσει. Μια μέρα θα τον καμαρώσουμε στο τιμόνι της χώρας. Να είστε βέβαιοι.

